Saturday, January 1, 2011

2011..entri yang lebih sempoi

                                              















Sempena dh tahun baru ni,aku nk ucap lah pade semue SELAMAT TAHUN BARU..beb!..harap2 perangai korang yang mcm haram dan luxnat dlu tuw boleh diubah kepada yang lebih inovatif,positif,produktif dan menjadik seorang yg berguna kepada org lain mahupun binatang2.2010 pun dh tggl kan aku banyak gak perkara sial dan dajal aku dh wat(yg terlarang xwat ehh..aku bdk bek..haha)..Harap2 tahun nie aku xmenjadikkan ia sial kuase due sperti tahun lepas







                                          






Entri ni aku tulis time aku tgh tggu bajuku siap dibasuh..mase aku kat mesin basuh tuw..aku dok lah termenung mandang kat lantai sambil mengira berapekah keluasan lantai umah aku..tgh syok2..aku tnmpak ulat sampah secara berjemaah cube tuk melintasi lantai umah aku yg luas tuw..punyelah bersungguh2 mereka tuw...



                                        .
             
                                                aku memperkenalkan si ulat sampah!!!


aku cube lah cari dr mane lak mereka ni...gupenye la..tong sampah la kan.Aku ape lagi dengan berbekalkan azam baru thn 2011 aku kutip encik si ulat sampah dgn lembutnye supaye xmenyakiti mereka dan membuang segala sampah2 yg ade dlm rumah ke tong sampah kat luar rumah.tapi aku sngat kesian dkt si ulat sampah sbb aku telah mematahkan usaha mereka tuk melintasi lantai umah aku









sbb kesian aku cube tuk memindahkan mereka ke tmpt yg lebih luas







moral:kite haruslah meniru semangat si encik ulat sampah...yg gigih berusaha




Publish Post

No comments:

Post a Comment